Wednesday 21 December 2011

Slideshows of iKARRTiNi GOLD Creations

1. The 1st showcase took placed on 7the December, at Sheraton Imperial Hotel Kuala Lumpur during the Inside Investor Power Ladies UAE-Malaysia Roundtable 2011 Event – Hearts of GOLD GALA Dinner.  The theme of the iKARRTiNi GOLD creations was on Tropical Birds.

 

Hearts of GOLD GALA was one of the event of Inside Investor Power Ladies UAE-Malaysia Roundtable 2011.  Some influential businesswomen from UAE were invited to Malaysia to  meet the Malaysian counterparts with the view to explore investments opportunities between the two countries.  The Hearts of GOLD GALA was jointly sponsored by AmBank Group, YTL, iKARRTiNi, Zain & Co, Inside Investor and KPMG.

 
2.  2nd showcase was on 10th December 2011 and the venue was at National Visual Arts Gallery, Kuala Lumpur.  The Host of the event was the Director General of the National Visual Art Gallery.






29 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 5L

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Pelanggan yang dihormati,
    Expert Funding Inc. Adalah penyelesaian pembiayaan pasti yang menawarkan semua jenis pinjaman perniagaan besar / kecil dan pinjaman peribadi untuk penyatuan hutang dari $ 5,000 hingga $ 250,000 atau lebih. dengan kadar faedah yang berpatutan 2% / Tanpa denda pembayaran awal atau lewat, kelulusan 24 hingga 48 jam. Sila hubungi kami sekiranya anda berminat melalui E-mel: expertfundinginfo@gmail.com

    ReplyDelete
  5. I have just received a loan of $800,000 from this man Dr. James Eric in less than 24 hours. He is a sincere and trustworthy gentleman I admit For all your loan application needs, contact him at his: Email: financialserviceoffer876@gmail.com Whatsapp: +918929509036 For more information.

    ReplyDelete
  6. Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Gold: Slideshows Of Ikarrtini Gold Creations >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete
  7. Hezký den přátelé, povoláním jsem lékař. Nikdy jsem opravdu nevěřil na povrchnost kvůli svému profesnímu původu, dokud jsem nenarazil na doktora Ajayi, mocného kouzelníka, který je ve své práci úžasný. Měla jsem problémy ve svém 12letém manželství, když jsem zjistila, že můj manžel měl poměr se svým kolegou, tak jsem ho konfrontovala, jediné, co mi řekl, bylo, že bych měla být připravena na rozvod, protože mě už nebaví, to bylo opravdu překvapivé protože za dva dny od něj obdržím rozvodový papír, prosím ho, aby přestal, ale choval se divně, ani nepřemýšlel o tom, jak to ovlivní naše děti, tehdy jsem s kamarádkou diskutovala o svém problému a ona mi řekla, jak byla v podobné situaci, ale doktor Ajayi pro ni provedl kouzlo lásky, které zachránilo její manželství, byl jsem skeptický, ale opravdu nechci neúspěšné manželství, takže jsem kontaktoval doktora s žádostí o pomoc, poté, co jsem mu vysvětlil svou situaci, bylo mi řečeno, co má být hotovo a dnes je můj manžel se mnou opět v míru a přerušil všechny své špatné činy vůči mně. Pokud máte problém ve vztahu, doktor Ajayi je vaší poslední zastávkou pro řešení. Můžete kontaktovat na Whatsapp / Viber: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Dobrý den všem, chci se podělit o zkušenost, kterou mám se zaklínačem jménem Dr Ajayi, je to velmi mocný muž, kterému jeho přední otec požehnal pomáhat lidem s různými životními problémy, procházel jsem nejhorší fází svého života, protože můj manžel mi řekl, že se chce z ničeho nic rozvést, zeptal jsem se ho, kde jsem udělal chybu, ale nedal mi žádnou odpověď, místo toho se odstěhoval z domu, bylo to opravdu divné, takže hledám pomoc, když jsem potkal doktora Ajayiho kouzelník online, po nějaké konzultaci jsem mu vysvětlil svůj stav, zjistil jsem, že můj manžel je se svou sekretářkou v práci a je pod jejím kouzlem, velký kouzelník mi řekl, co je třeba udělat, a já jsem postupoval podle jeho pokynů. Dnes jsem hrdou ženou, protože můj manžel je se mnou přímo doma a čekáme naše druhé dítě díky doktoru Ajayimu, kouzelníkovi, pokud potřebujete pomoc kouzelníka s jakýmkoliv problémem, Dr Ajayi je to pravé osoba pro dokonalý a spolehlivý výsledek. Kontaktujte jeho číslo Viber nebo WhatsApp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Jmenuji se Eliza, můj 5letý manžel mě opustil s naším 2letým dítětem, protože jsem ho konfrontovala s podváděním za pobyt pozdě v noci venku, než jsem věděla, co se děje můj manžel žil s jinou ženou, potkala jsem přítele, který mě představil Dr. Ajayi, mocný sesilatel kouzel. Řekla jsem Dr. Ajayi svou situaci a bylo vytvořeno kouzlo lásky, do 3 dnů se můj manžel vrátil domů a žijeme opět šťastný život. kontaktujte Dr. Ajayi na Whatsapp: +2347084887094 pro řešení vašich manželských problémů.

    ReplyDelete
  10. Moje osmileté manželství bylo na spadnutí, když jsem se dočetla o doktoru Ajayim, mocném kouzelníkovi, který pro mě vytvořil kouzlo lásky, a to přimělo mého manžela pokleknout a prohlásil, jak moc si mě váží a nikdy neopustí manželství, protože Dr. Ajayi, můj domov je nyní plný lásky. Pokud máte v manželství těžké časy, doktor Ajayi je vaší poslední zastávkou pro pomoc. Kontaktujte ho na Whatsapp: +2347084887094

    ReplyDelete
  11. Byla jsem opravdu smutná a zraněná, když se můj manžel rozhodl mě opustit kvůli dívce mnohem mladší, než jsem já. Můj manžel je docela bohatý, takže na něj má mnoho žen. Nicméně je to milující a starostlivý muž, ale tato konkrétní mladá dáma se ho zmocnila zvláštním způsobem, který jsem nedokázal vysvětlit. V určitém okamžiku jsem uvažovala, že jí vezmu život, protože můj manžel ji měl opravdu rád, ale přítel mě od toho činu odradil. Musel jsem hledat duchovní pomoc na internetu a pak jsem četl o různých úžasných komentářích o pánovi voodoo, mnoho lidí vydalo různá svědectví o jeho dobrých dílech a obnovení manželství. Vzal jsem jeho e-mail voodooconnect60@gmail.com z jednoho svědectví a kontaktoval jsem ho. Řekl jsem mu o svém problému a dal mi pokyny, jak se řídit, a položky k nákupu. Během sedmi (7) dnů můj manžel přerušil všechny prostředky komunikace se zlou paní, měl výčitky svědomí a prosil mě o odpuštění. Vyjadřuji velké díky voodoo pane a budu navždy vděčný za vaši pomoc. Doufám, že toto svědectví uvidíte, protože jsem slíbil, že se o svědectví podělím, pokud mi pomůžete. můžete ho také kontaktovat na WhatsApp: +234 8097014925

    ReplyDelete
  12. Před pár týdny jsem si začala všímat podivného chování svého manžela a zjistila jsem, že se můj manžel s někým vídá. Začal se vracet pozdě z práce, už se o mě ani o děti skoro nestaral, někdy jde ven a nevrátí se domů ani asi 2-3 dny. Udělal jsem vše, co jsem mohl, abych tento problém napravil, ale vše bez úspěchu. Byl jsem velmi znepokojený a potřeboval jsem pomoc. Když jsem jednoho dne brouzdal internetem, narazil jsem na webovou stránku, která naznačovala, že doktor Ilekhojie může pomoci vyřešit manželské problémy, obnovit narušené vztahy a tak dále. Kontaktoval jsem ho a on mi slíbil, že mi pomůže s kouzlem usmíření. Udělal jsem vše, o co mě požádal, a stejně jako v případě Rodicase mám výsledky. Začal se přiznávat ke všemu, co dělal, a požádal mě, abych mu dal druhou šanci na nápravu. Díky doktorce Ilekhojie je můj manžel nyní milující a odpovědnější. Obraťte se na doktora Ilekhojie s těmito kontakty Whatsapp +2348147400259 nebo e-mailem: gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Ahoj přátelé, ráda se podělím o svou zkušenost s doktorem Ajayim, prožívala jsem těžké chvíle ve vztahu, protože můj roční snoubenec najednou řekl, že bychom měli odvolat svatbu, že už o mě nemá zájem, já byl zmatený a hledal pomoc, tak jsem se online setkal s Dr. Ajayim, který udělal kouzlo lásky a můj snoubenec šel na kolena, aby se omluvil, a díky Dr. Ajayi jsme šťastně manželé. Kontaktujte Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 nebudete litovat.

    ReplyDelete
  14. Můj manžel mě opustil kvůli mladší ženě. Bylo to, jako by ho měla pod zlým kouzlem, obrátil se proti mně přes noc bez jakéhokoli varování. Stalo se to minulý rok, byl jsem zoufalý, takže jsem použil všechny stránky se zaklínadlem, které jsem našel, ale bez výsledků. Přítel mi poslal kontakt na doktora Ilekhojieho a já jsem ho kontaktoval. Začal se mnou pracovat v únoru a díky vší jeho skvělé práci jsme já a můj manžel zase spolu. Jsem tak šťastný a poctěn, že mám na své straně tak skvělého člověka, jako jsi ty. Děkuji! doktore Ilekhojie. Potřebujete pomoc, WhatsApp Dr Ilekhojie na +2348147400259 nebo e-mail gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Byla jsem na pokraji ztráty manželství, když do toho vstoupil doktor Ilekhojie. Můj manžel požádal o rozvod po nekonečném sporu a citovém týrání, které jsme oba trpěli kvůli nedorozuměním. Odešel z domu a odmítl se vrátit. Hledala jsem skutečné řešení s vědomím, že nechci trpět další nouze kvůli rozvodovým případům a ztrátě mého 12 letého manžela. Dodržel jsem jeho postupy pro usmíření, které bylo velmi snadné. Láska a spojení mezi mnou a mým partnerem byly obnoveny a on se vrátil a požádal o zrušení rozvodu. Je pravdou, že doktor Ilekhojie je čestný a transparentní v pomoci lidem a i vy, když si toto přečtete, můžete získat řešení, které ve svém manželství nebo vztahu hledáte. kontaktujte ho pro pomoc hned. Zde je jeho kontakt. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Můj manžel mě a moje děti opustil, protože jsme měli tolik hádek a hádek. Jeho matka byla také proti mému sňatku s ním. Tolik jsem ho miloval a měl velkou naději, že spolu vybudujeme světlou budoucnost. Čekal jsem 6 měsíců a nikdy se mi nevrátil. Takže jsem musel kontaktovat doktora Ilekhojie, který udělal vše, co bylo v jeho silách, aby nás znovu spojil a obnovil lásku a spojení, které jsme kdysi sdíleli. Po 3 dnech se vrátil domů, jak mě ujistil doktor Ilekhojie, a já jsem opravdu ohromen jeho úžasnými činy. I vy můžete získat tuto skvělou pomoc a žít tak, abyste mu byli vděční, protože nikdy nikoho nezklame. Kontaktujte doktora Ilekhojie. E-mail: gethelp05@gmail.com Můžete ho také WhatsApp na +2348147400259

    ReplyDelete
  17. Ahoj přátelé, můj život byl téměř u konce, když můj manžel řekl, že se chce rozvést poté, co jsme byli manželé 15 let, ale podařilo se mi zachránit své manželství s pomocí kouzelníka jménem Dr Ajayi, který dokázal obnovit mír. v mém domě s kouzlem lásky a mým manželem je láska ke mně nyní skvělá, pokud čelíte problémům ve svém manželství nebo vztahu, kontaktujte Dr Ajayi na Whatsapp: +2347084887094 pro trvalé řešení

    ReplyDelete
  18. Jsem ženatý muž, který si se svou ženou nerozumí, protože se nám nepodařilo porodit žádné dítě. Byl jsem oslepen a napadal jsem svou ženu a říkal jsem jí, že ona je příčinou všeho. Ale nikdy jsem nevěděl, že někdo jiný byl příčinou mého rodinného problému. Jednoho dne jsem nad věcmi přemýšlel a zavolal jsem manželce blízko, abych se jí zeptal, odkud pramení naše problémy. Nikdy nevěděla, co říct, jako muž jsem to už nemohl snést, a tak jsem věci vysvětlil příteli, který mě seznámil s duchovním mužem jménem doktor Ajayi, který mi dal řešení, kterého nebudu v životě litovat. . Kontaktoval jsem duchovního muže, vysvětlil mu svou situaci a on mi řekl potřebné věci potřebné k obětování. Po měsíci první práce moje žena otěhotněla a já jsem z ní byl velmi nadšený, protože to bylo to, na co jsem díky doktorovi AJAYIMU čekal díky za skvělou věc, kterou udělal pro mou rodinu. Nestyďte se za své životní problémy, kontaktujte Dr Ajayi na Viber / Whatsapp: +2347084887094 nebo E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Můžete ho také kontaktovat pro následující kouzla

    kouzlo lásky
    loterijní kouzlo
    kouzlo pomsty
    ochranné kouzlo
    a cokoli jiného, co vám v životě dělá problémy

    ReplyDelete
  19. dobrý den přátelé, není problém bez řešení, ale pouze pokud hledáte pomoc na správných místech, měla jsem v manželství hrozný nepořádek, protože mě manžel po 5 letech manželství opustil kvůli jiné ženě a šokující je, že neměli jsme žádnou formu nedorozumění, okamžitě vím, že něco není v pořádku, protože ho prosím, aby se vrátil domů, ale odmítl a choval se ke mně divně, to mě přimělo vyhledat pomoc a měl jsem štěstí, že jsem narazil na sesilatele kouzel kontakt online to zahodil muž, který popsal, jak mu kouzelník Dr Ajayi pomohl k velké výhře v loterii. Vzal jsem kontakt na doktora Ajayi a vysvětlil mu svou situaci, zeptal se na několik otázek, na které dávám správné odpovědi, také jsem mu dal nějaké peníze na nákup věcí, které bude používat pro svou práci, a po třech dnech kouzla mám svého manžela se mnou doma, je to zázrak. kontaktujte Dr Ajayi na Viber / Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Chci velmi poděkovat velkému kouzelníkovi jménem Dr Ajayi za velké duchovní modlitby, které vykonal v mém životě tím, že mi po mnoha měsících rozchodu a osamělosti přivedl zpět mého bývalého milence. Díky tomu jsem přesvědčen, že jste posláni do tohoto světa, abyste zachránili lidi před zlomeným srdcem a také abyste nám pomohli najít řešení každého problému ve vztahu. pro ty z vás, kteří mají jeden nebo druhý problém ve vztahu, proč nekontaktovat doktora Ajayi, to je nejlepší místo, kde můžete vyřešit všechny své problémy, včetně nedostatku práce a povýšení, svazovacích a manželských kouzel, rozvodových a přitažlivých kouzel, hodně štěstí a kouzla lotto, kouzla plodnosti a těhotenství a také obchodní úspěch a nárůst zákazníků, vyhrané soudní případy a mnoho dalších. kontaktujte ho na e-mailu: drajayi1990@gmail.com nebo kontaktujte whatsapp +2347084887094

    ReplyDelete
  21. Pozdravy
    Po tolika letech hraní v loterii je pro mě velmi těžké vyhrát, věci pro mě byly velmi těžké, tak jsem se rozhodl to probrat se svou kamarádkou, která mi pomohla, řekla mi o své zkušenosti s Dr. Ajayi, která pomohla jí přivést zpět svého manžela, který ji opustil, aby si vzal jinou ženu, nechal ji se čtyřmi dětmi trpět sama dále mi řekla, jak se seznámila s Dr. Ajayi online Byl jsem velmi ohromen, když jsem slyšel její příběh, tak jsem jí řekl o svém smůle v loterii A představila mě Dr. Ajayi po všech mých sezeních s Dr. Ajayim, po týdnu jsem se rozhodl zkusit to znovu Nemůžu uvěřit, že jsem vyhrál tolik, že jsem nikdy nemohl uvěřit Díky Dr. Ajayi je skvělý muž, a pokud potřebujete duchovní pomoc s čímkoli, co narušuje váš život, kontaktujte doktora Ajayi na Whatsapp / Viber: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com a věřím, že budete rádi, že jste to udělali.

    ReplyDelete
  22. Jen chci, aby celý svět věděl o tomto kouzelníkovi, kterého jsem potkal před časem, nemůžu říct, co všechno pro mě udělal. můj manžel mě opustil před 4 lety s mými dětmi Procházela jsem internet, když jsem se setkala se svědectvím tohoto úžasného muže online, rozhodla jsem se to zkusit a můj manžel je nyní zpět a jsme opět šťastní, nemohu dát vše, s čím mi pomohl písemně, vše, co mohu říci, je mockrát děkuji, jsem velmi šťastný a on mě ujistil, že dělá spoustu kouzel, včetně

    Kouzlo lásky
    Mocenské kouzlo
    Kouzlo úspěchu
    Osud těhotenství
    Kouzlo manželství
    kouzlo pro dobře placenou práci
    Ochranné kouzlo
    kouzlo vyhrát soudní spor
    kouzlo štěstí atd.

    Pokud potřebujete pomoc kouzelníka Dr. Ajayiho, kontaktujte ho na této e-mailové adrese (drajayi1990@gmail.com) nebo si ho přidejte na whatsapp +2347084887094 a proberte s ním svůj problém. Je to dobrý člověk a vždy mu budu vděčná.

    ReplyDelete
  23. Šťastný nový rok, modlím se, abys našel vše, co sis stanovil tento rok 2024, minulý rok jsem ve svém vztahu procházel těžkými časy, protože moje tříletá snoubenka se jednoho rána probudila a řekla, že odchází z domu a už tam není lásko se mnou, tohle mi opravdu zlomilo srdce, poklekl jsem ji prosit, aby se vrátila, ale všechny mé prosby byly marné, dokud jsem při surfování na internetu nepotkal doktora Ajayi. Četl jsem, jak pomáhal lidem, kteří procházeli problémy ve vztazích, někteří dokonce zmínili, že vyrábí bylinky na vyléčení jakékoli nemoci, na kterou si vzpomenete, to mě přimělo kontaktovat ho přes Whatsapp: +2347084887094 a vysvětlit mu problém, který mám se svou snoubenkou. Doktor Ajayi mi řekl, že udělá milostný rituál, který přivede mou snoubenku zpět během příštích 3 dnů, a co budu muset udělat, aby se to stalo, dodržel jsem všechny pokyny, jak bylo nařízeno, k mému překvapenému zaklepání mé snoubenky na dveře. po 4 měsících, co jsem s sebou nebral. Máte-li jakýkoli vztah nebo manželský problém, doktor Ajayi je muž, kterému můžete důvěřovat a požádat o pomoc.

    ReplyDelete
  24. Nikdy jsem nevěděl, že se mi podaří získat svého snoubence zpět, dokud jsem nekontaktoval doktora Isikolo, který mi pomohl. Měla jsem hrozné nedorozumění se svým mužem a šli jsme různými cestami. Byl jsem emocionálně na dně a nevěděl jsem, co mám dělat, abych situaci pomohl. Tak jsem se dozvěděl o doktoru Isikolo. Kontaktoval jsem ho a požádal ho, aby mi pomohl s mými problémy. Řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět a chápat, a dodržela jsem postupy a nakonec mi problém vyřešil a teď jsme se svým snoubencem zase spolu a vím, že se brzy vezmeme. Nebylo by to možné, kdyby mi doktor Isikolo nepomohl, jak jsem slíbil. Výsledek jeho práce se jistě projeví po 48 hodinách a je 100% zaručen. Je pro mě viditelné vidět účinek výsledku všeho, co pro mě udělal, a skutečně láska a náklonnost mezi mnou a mým snoubencem je plně obnovena a mé srdce těší, že jsem ho nikomu tam venku neztratila. Může vám také pomoci, když se na něj nyní obrátíte. Napište mu na WhatsApp nebo Viber na +2348133261196 nebo e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Nisam znala da mogu vratiti svog zaručnika dok nisam kontaktirala dr. Isikoloa koji mi je pomogao. Imala sam užasan nesporazum sa svojim čovjekom i različito smo krenuli. Bio sam emocionalno potišten i nisam znao što učiniti da pomognem situaciji. Tako sam saznao za dr. Isikolo. Kontaktirao sam ga i zamolio ga da mi pomogne oko mojih problema. Rekao mi je sve što sam trebala znati i razumjeti i poštovala sam procedure i na kraju mi je riješio problem i sada smo ja i moj zaručnik ponovno zajedno i znam da ćemo se uskoro vjenčati. To ne bi bilo moguće da mi dr. Isikolo nije pomogao kako je obećao. Rezultat njegovog rada sigurno se očituje nakon 48 sati i to 100% zajamčeno. Vidljivo mi je vidjeti učinak rezultata svega što je učinio za mene i doista su se ljubav i privrženost između mene i mog zaručnika u potpunosti vratili i drago mi je što ga nisam izgubila ni s kim vani. On vam također može pomoći ako mu se sada obratite. Pošaljite mu poruku na WhatsApp na +2348133261196 ili na njegovu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Těší mě, že jsem tady a řekl doktoru Isikolovi slovo děkuji.
    Nikdy jsem si nemyslel, že budu moci znovu vidět práci svého manželství, přestože všechno už hrálo proti mně, doktor Isikolo mě zachránil. Měla jsem doma problém, kvůli kterému odešel můj manžel a já už byla těhotná a bylo pro mě těžké se bez něj v životě vyrovnat. Jeho rodina mě celou dobu podporovala, ale nikdo nám nemohl pomoci znovu se sjednotit, kromě doktora Isikola, který odpověděl v době, kdy jsem pomoc potřeboval nejvíce. Problém vyřešil a můj manžel se ke mně vrátil domů hned po 48 hodinách, protože se mnou stále žil ve stejném městě. Je úžasné, když najdete pomoc tam, kde jste si nejméně mysleli, že ji můžete získat. Ještě jednou děkuji Dr. Isikolo za vše, co děláte, abyste pomohli lidem, kteří naléhavě potřebují pomoc. Pošlete mu e-mail na adresu isikolosolutionhome@gmail.com nebo Whatsapp na +2348133261196

    ReplyDelete
  27. Já a moje žena jsme měli nedorozumění, které vedlo k obrovské hádce a ona odešla z domova a vrátila se zpět do domu svého otce. Nechal jsem své emoce dostat ze sebe to nejlepší a zůstal jsem od ní trvale daleko. Věci se zhoršily, když začala vídat jiného muže a já o tom nikdy nevěděl. Snažil jsem se problém vyřešit a přimět ji, aby se vrátila domů a nikdy se nevrátila. Později jsem zjistil vše, co se děje, a rozhodl jsem se vyhledat pomoc, abych napravil své manželství s ní, což mě přimělo kontaktovat doktorku Isikolo. Jak se očekávalo, pracoval pro mě a problém byl vyřešen a já jsem se sešel se svou ženou. Vrátila se domů hned po 48 hodinách, jak slíbil doktor Isikolo. Jsem mu navždy zavázán za vyřešení problému, který jsem měl v manželství. laskavě ho kontaktujte pro rychlou a naléhavou pomoc, pošlete mu e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo WhatsApp na: +2348133261196

    ReplyDelete
  28. Můj manžel, se kterým jsem 23 let budovala svůj život, mě a děti beze slova opustil. Všechno se na mě sesypalo a já se dostala k našim blízkým a nikdo nedokázal pomoci. Přišel čas, kdy požádal o rozvod, i když jsme neměli žádné problémy nebo jsme se někdy hádali kvůli něčemu katastrofálnímu. Doktor Isikolo mě zachránil a vyřešil problém, který jsem měl se svým mužem. Znovu nás dal dohromady a vrátil se k nám domů. Život je skutečně tajemný a nikdy jsem si nemyslel, že zažiju to, čím jsem prošel, ale to vše díky doktoru Isikolo, který pro mě pracoval a ujistil mě o pozitivních výsledcích po 48 hodinách, které se skutečně splnily, jak slíbil. Může také vyřešit vaše problémy, pokud ho nyní kontaktujete. Napište mu na WhatsApp nebo Viber přes: +2348133261196 nebo e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    ReplyDelete